.

.

søndag 1. juli 2012

Header

Pausen i Tippeligaen er over og EM-finalen sparkes snart i gang.
Så nå har jeg laget en fotball-header til min hovedblogg som stiller seg i rekken av ganske mange headere nå.


Måltips var et spill fra Norsk Tipping som eksisterte fra 1989-1994 og ble erstattet av Oddsen.
Hvis du ikke ser hvorfor jeg bruker det som header, så ser du det sikkert nærmere her:




Dette er bloggens 13de header og jeg tenkte at jeg skulle bruke dette innlegget til å vise alle de tidligere headerene:




Jeg har ikke hatt en ny header siden påsken.
Da fyllte jeg opp påske-egget mitt med gamle godtefavoritter.
Inkludert min gamle PEZ-figur av Pusur som kom ut sammen med disse fantastiske PEZ-figurene:



Også denne bloggen har hatt flere headere, mye fordi den het ''Fineminner TV-Guide'' før den ble ''Snackstage''.


Slik ble den til slutt seende ut.
Jeg laget også egne headere for halloween og til julen:



Og så ble den lagt ned og ble seende slik ut:




Men nå heter bloggen ''Snackstage'' som kommer av ''Backstage''.
Det er nemlig meningen at denne bloggen skal gå litt bak den første bloggen og gi små smakebiter av hva som kommer.


Nå har Backstage bloggen stått litt stille i det siste fordi jeg har begynt å konsentrere meg om den første, blant annet med den nye headeren.
Men jeg har også klar enda en header til bloggen som du skal få en liten smakebit på her:




Så hvor viktig er egentlig headerene for bloggene mine?
Egentlig er de ikke så viktige og i begynnelsen så hadde jeg ingen header i det hele tatt.
Jeg bruker nok mer energi på mine headere enn jeg burde,
men jeg har en underlig glede av å skape og pusle med små prosjekter.
Problemet er at jeg starter på mer enn jeg avslutter.
Men nå er det i alle fall på tide å avslutte denne lille hyllesten til det som er mine bloggers ansikt utad.
Og det kan jeg jo gjøre med en aller siste header.
Denne headeren bruker jeg på mine innlegg om film:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar